Menyegző esküvő-kiállítás Szeged > Uncategorized  > Esküvőszervezés alapjai
a

Esküvőszervezés alapjai

Hogyan vágjunk bele? – Esküvőszervezés alapjai

Egy esküvő megszervezése, lássuk be, azon túl, hogy sokak számára igazi kihívás és rendkívül izgalmas időszak, hatalmas feladat is. Vannak menyasszonyok, akiknek már konkrét tervek, elképzelések vannak a fejükben a nagy napról, de vannak olyanok is, akiket annyira nem hoz lázba ez az egész felhajtás.

Ha Te is nyűgnek érzed a szervezést, vagy csak egyszerűen nincs időd az egésszel annyit foglalkozni, amennyit igényel egy tökéletes esküvő összerakása, érdemes elgondolkodni, hogy esküvőszervezőt fogadj fel. Így teljesen kiadhatod a kezedből az irányítást, rábízhatod egy profi szakemberre a nagy napot. Természetesen a döntés azért továbbra is a Ti kezetekben van, hiszen minden részletről egyeztet veletek a megbízott szolgáltató, viszont az utánajárás, az egyeztetés már nem a Ti feladatotok lesz, amivel rengeteg időt és energiát spórolhattok meg.

Ha viszont már régóta álmodozol a nagy napról, az ereidben folyik a szervezkedés, és alig várod, hogy belecsapj a közepébe, akkor mutatjuk, hogyan érdemes elkezdeni az egészet!

Mint minden nagyobb volumenű dolognál, a legnehezebb az elindulás. Az esküvőnél is pontosan így van. Az első és legfontosabb kérdés az esküvő időpontja, hiszen így tudjátok majd a szolgáltatókat megkeresni, van-e még szabad kapacitásuk arra a napra. Persze, ha esetleg konkrét helyszínhez, vagy akár szolgáltatóhoz ragaszkodnátok, és nektek teljesen mindegy az időpont, úgy is dönthettek, hogy alkalmazkodtok a szabad időpontokhoz. Jó taktika lehet, ha esetleg több időpont is lapul a zsebetekben, így például a helyszín elérhetőségétől függően még egy kis szabad mozgásteretek is lesz.

Az időpont után, jöhetnek a szolgáltatók! A legfontosabb a helyszín kiválasztása. Keressetek fel, látogassatok meg akár több ideálisnak tűnő helyet is, és majd a személyes benyomások alapján (és persze a szabad időpontok függvényében) döntsétek el, melyiket választjátok.

Elengedhetetlen a lakodalmon az étel, ezért legyen ez a következő lépés: ha egy étteremben tartjátok a lagzit, nem lesz nehéz dolgotok, hiszen így a vacsora is megvan a legtöbb esetben. Viszont, ha olyan helyen tartjátok a lagzit, ahol nem főznek helyben, keressetek cateringes céget, vagy éttermet, akiktől lehet rendelni nagyobb létszámnak is vacsorát.

Ezzel egy időben intézhetitek a fotóst, videóst, zeneszolgáltatót, aki lehet egy DJ vagy egy zenekar is. Csak az ízlésetek szab határt! Döntsétek el, hogy szükségetek van-e vőfélyre vagy ceremóniamesterre. Ha már egy kicsit nagyobb esküvőt szerveztek, akkor mindenképp érdemes, hiszen a násznép irányítása, a programok lebonyolítása így nem a ti terhetek lesz.

Ezután jöhet a cicomázás! A virágkötő, cukrász, torta, sminkes és fodrász megkeresése. Ha nem szeretnétek a dekorációval vesződni, mindenképp keressetek egy szuper dekoros szolgáltatót is, aki megvalósítja az álmaitokat.

Ha pedig minden fontos szolgáltató megvan már, jöhet a menyasszonyi ruha, a vőlegény öltönye, a cipők, és kiegészítők. Ezzel egy időben érdemes felkérni a koszorúslányokat is, akiknek szintén jöhet a ruha beszerzése.

Hogy minden tökéletes legyen, nem árt ellenőrizni, hogy tényleg minden megvan-e, a szerződésektől kezdve, az előlegek befizetéséig.

admin

No Comments

Leave a reply